PENGUMUMAN!!!

Assalamualaikum...

Untuk makluman semua, kami telah berpindah dari
Putrajaya ke Batu Pahat, Johor.

Perniagaan online kami masih beroperasi. Bagi pelanggan yang berada di luar kawasan Batu Pahat, Johor kami juga menyediakan perkhidmatan pos (Citylink) kepada tuan/puan.

Sekian, terima kasih.


Kami menjual barangan baby terpakai seperti baby carrier, car seat,stroller,buggy,baby cot, buaian, walker, playpen dan macam-macam lagi barangan keperluan baby berjenama..Selamat mencuci mata..terima kasih..

Boleh hubungi saya sekiranya berminat: 012-7432382 Aida...(whatsapp / telegram / sms / call)

COD Batu Pahat, Johor
Perkhidmatan penghantaran / pos juga disediakan...(harga tidak termasuk kos penghantaran / pengeposan)...tq

SILA KLIK DI SINI UNTUK MENCARI ITEM YANG MASIH AVAILABLE.....TQ

ABC Design (1) Aidil (4) Ammar (7) Available (11) Baby 1st (2) Baby Ace (1) Baby Carrier (18) baby chair (4) Baby Club (1) Baby Cot (194) Baby One (2) Baby Shield (6) Bassinet (2) Bebe Confort Loola (1) bonbebe (4) Boori Country (1) Britax (3) buaian (18) buggy (8) Capella (12) Car Seat (31) Cars (1) Casatto (1) chicco (2) CHILDCAR (1) Combi (7) cosatto (1) Cosco (2) Creative Baby (1) Eddie Bauer (1) fisher price (3) Freestar by bonbebe (3) Ganen (1) Gelite (1) Gelongsor (2) Geoby (1) Good Baby (1) Graco (1) Grow n Up (2) high chair (2) horse (1) Ibu (1) Ikea (6) Jalan (1) Katil Baby (194) Katil Dewasa (1) Katil Kanak-Kanak (3) Kayu Jati (1) kayu solid (2) kek (1) kerusi (4) kerusi malas (1) Kerusi Set (1) kesihatan (1) Kesihatan Ammar (1) Kraft (1) kuda (2) Latido (3) Lelong (6) Lerado (1) Little Bean (1) Little Tikes (7) Looney Tunes (1) Lucky Baby (9) Maclaren (1) mainan (2) Makanan (1) Mamalove (24) maxi cosi (7) Meja (5) Meja Kopi (1) Meja Makan (1) Meja Santai (1) Moksu (1) Mothercare (8) Mucci (1) peg perego (2) Peg Perego Pliko P3 (1) pengajaran (3) Pengalaman bersalin (2) Perasaan (1) Perkembangan Ammar (2) Playgym (1) Playpen (4) Playskool (7) PUKU (1) Puree (2) Quinny (1) Rocker (3) Rosewood (2) Safe N Sound (2) safety 1st (4) Safety Fits (2) Safety Gate (1) Scooter (1) sekolah (1) Silver Cross (2) Simple Dimple (1) Sofa Bed (1) Sold (344) step 2 (5) stroller (37) Sweet Cherry (2) Table Picnic (1) Taman Botani (1) The First Years (1) Toys (10) van (5) Walker (16) Zoo (1)

Usia anak-anak ku...

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, February 25, 2011

DaH Nak SeBuLaN...

Salam dan hai...

Hai korang sume...sihat ke???aku alhamdulillah sihat jugak la...lama aku menyepi kan...dah nak dekat sebulan dah x update blog nie....bukan ape bulan nie aku byk cuti n ada pegi kursus...2 yg x berupdate tu...malas pun yea jugak...huhu

Dalam sebulan nie byk jugak benda yg berlaku...masa lepas raya cina tue...aku sambung cuti lagi hari Isnin tu...sbb aidil demam...pas tue hari selasa malam rabu tue, aku pulak yg diserang asma n alergic....mata aku bengkak x ingat punye....pastu nafas pun mcm x cukup...

Aku pun rasa memg x sedap masa tue...ajak la husband g klinik...masa tu dah pukul 11 lbh...ingat nak g ZALFAH kat Dengkil tue....tutup la plak....pusing2 jumpa satu klinik nie....POLIKLINIK NUR FATIMAH....aku pun masukla...doktor kata dah bengkak besar..dia suh enjet..tp aku x nak....tp dia kata kene jugak sbb dah bengkak teruk...aku pun redo je lah...

Then...amek gas plak...sbb asma tue....adala dalam 10 minit je kot amek gas tue....huhu...aku ni dulu masa kecik2 memg ada asma....x sangka la dah tua ni kene plak...

aku stop kat sini dulu la...kang free aku sambung cite lagi...keje dah menunggu nie.....adoii.....

p/s : kawan2 doakan aku sihat sentiasa yea....


No comments:

Post a Comment