PENGUMUMAN!!!

Assalamualaikum...

Untuk makluman semua, kami telah berpindah dari
Putrajaya ke Batu Pahat, Johor.

Perniagaan online kami masih beroperasi. Bagi pelanggan yang berada di luar kawasan Batu Pahat, Johor kami juga menyediakan perkhidmatan pos (Citylink) kepada tuan/puan.

Sekian, terima kasih.


Kami menjual barangan baby terpakai seperti baby carrier, car seat,stroller,buggy,baby cot, buaian, walker, playpen dan macam-macam lagi barangan keperluan baby berjenama..Selamat mencuci mata..terima kasih..

Boleh hubungi saya sekiranya berminat: 012-7432382 Aida...(whatsapp / telegram / sms / call)

COD Batu Pahat, Johor
Perkhidmatan penghantaran / pos juga disediakan...(harga tidak termasuk kos penghantaran / pengeposan)...tq

SILA KLIK DI SINI UNTUK MENCARI ITEM YANG MASIH AVAILABLE.....TQ

ABC Design (1) Aidil (4) Ammar (7) Available (11) Baby 1st (2) Baby Ace (1) Baby Carrier (18) baby chair (4) Baby Club (1) Baby Cot (194) Baby One (2) Baby Shield (6) Bassinet (2) Bebe Confort Loola (1) bonbebe (4) Boori Country (1) Britax (3) buaian (18) buggy (8) Capella (12) Car Seat (31) Cars (1) Casatto (1) chicco (2) CHILDCAR (1) Combi (7) cosatto (1) Cosco (2) Creative Baby (1) Eddie Bauer (1) fisher price (3) Freestar by bonbebe (3) Ganen (1) Gelite (1) Gelongsor (2) Geoby (1) Good Baby (1) Graco (1) Grow n Up (2) high chair (2) horse (1) Ibu (1) Ikea (6) Jalan (1) Katil Baby (194) Katil Dewasa (1) Katil Kanak-Kanak (3) Kayu Jati (1) kayu solid (2) kek (1) kerusi (4) kerusi malas (1) Kerusi Set (1) kesihatan (1) Kesihatan Ammar (1) Kraft (1) kuda (2) Latido (3) Lelong (6) Lerado (1) Little Bean (1) Little Tikes (7) Looney Tunes (1) Lucky Baby (9) Maclaren (1) mainan (2) Makanan (1) Mamalove (24) maxi cosi (7) Meja (5) Meja Kopi (1) Meja Makan (1) Meja Santai (1) Moksu (1) Mothercare (8) Mucci (1) peg perego (2) Peg Perego Pliko P3 (1) pengajaran (3) Pengalaman bersalin (2) Perasaan (1) Perkembangan Ammar (2) Playgym (1) Playpen (4) Playskool (7) PUKU (1) Puree (2) Quinny (1) Rocker (3) Rosewood (2) Safe N Sound (2) safety 1st (4) Safety Fits (2) Safety Gate (1) Scooter (1) sekolah (1) Silver Cross (2) Simple Dimple (1) Sofa Bed (1) Sold (344) step 2 (5) stroller (37) Sweet Cherry (2) Table Picnic (1) Taman Botani (1) The First Years (1) Toys (10) van (5) Walker (16) Zoo (1)

Usia anak-anak ku...

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, October 30, 2012

AnaK-AnakKu DemaM, BatuK & SeLseMa

Assalamualaikum...

2 minggu lepas aku pergi ambil anak-anak aku yg dan seminggu ditinggalkan di kampung...huh teramatla rindu ngan bebudak 2 org tue..hari sabtu ptg baru aku balik kg, sbb hari sabtu tu hubby aku keje...

hari ahad malam aku pun balik ke Putrajaya dengan membawa kedua-dua putera ku...mula2 si abg memg dah mcm x sihat, hidung berair jer..alih2 adik pulak yang kene, hari isnin balik dari kerja, ammar dah panas dah...asik merengek jer, malam tue terus g klinik Harmoni kat dengkil tue....dapat ubat demam, batuk n antibiotik...mintak ubat selsema utk abg..tp doktor kata adik-adik jgn bagi ubat selsema....baru la aku tau,...

so, 2 hari la aku EL...menjaga anak-anak kesayangan aku tue...lama-lama aku yg rasa mcm nak demam, malam2 asik berjaga jer, al-maklumla asik merengek jer...abg pun sama jugak mengadu sakit kepala...
aku dah dok risau jer...kalau2 lambat nak reda....last2 aku suh hubby tanya kat MIL boleh x datang untuk tolg jaga cucunda...sbb aku dah 2 hari x keje kan...

cadangnya memg raya haji tue my MIL nak dtg...sbb kita org nak balik Jumaat....so dtg jugak la dia hari Rabu malam tue....baru la aku boleh tido sbb ammar tdo ngan tok ibu dia...


Tgok la, kesian adik masa demam tue...dgn hidung sumbat lagi....memg susah nak bernafas...


Abang pun demam jugak...tgok la mata dia yang layu tue....

Alhamdulillah skg nie mereka pun dah beransur pulih...badan dah x panas lagi....cuma tinggal adik jer yang selsema lagi sikit....senang hati bile tgok mereka dah sihat....alhamdulillah...

3 comments:

  1. ala siannya..harap2 cpt sembuh ye

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah dah sembuh zila...selsema pun dah hampir2 nak sembuh jugak....

    ReplyDelete
  3. Kalau anak demam, boleh cuba qaseh gold junior.
    Sesuai untuk demam, semput dll..
    http://www.muslimchoices.com/?p=qaseh_gold_junior

    ReplyDelete