PENGUMUMAN!!!

Assalamualaikum...

Untuk makluman semua, kami telah berpindah dari
Putrajaya ke Batu Pahat, Johor.

Perniagaan online kami masih beroperasi. Bagi pelanggan yang berada di luar kawasan Batu Pahat, Johor kami juga menyediakan perkhidmatan pos (Citylink) kepada tuan/puan.

Sekian, terima kasih.


Kami menjual barangan baby terpakai seperti baby carrier, car seat,stroller,buggy,baby cot, buaian, walker, playpen dan macam-macam lagi barangan keperluan baby berjenama..Selamat mencuci mata..terima kasih..

Boleh hubungi saya sekiranya berminat: 012-7432382 Aida...(whatsapp / telegram / sms / call)

COD Batu Pahat, Johor
Perkhidmatan penghantaran / pos juga disediakan...(harga tidak termasuk kos penghantaran / pengeposan)...tq

SILA KLIK DI SINI UNTUK MENCARI ITEM YANG MASIH AVAILABLE.....TQ

ABC Design (1) Aidil (4) Ammar (7) Available (11) Baby 1st (2) Baby Ace (1) Baby Carrier (18) baby chair (4) Baby Club (1) Baby Cot (194) Baby One (2) Baby Shield (6) Bassinet (2) Bebe Confort Loola (1) bonbebe (4) Boori Country (1) Britax (3) buaian (18) buggy (8) Capella (12) Car Seat (31) Cars (1) Casatto (1) chicco (2) CHILDCAR (1) Combi (7) cosatto (1) Cosco (2) Creative Baby (1) Eddie Bauer (1) fisher price (3) Freestar by bonbebe (3) Ganen (1) Gelite (1) Gelongsor (2) Geoby (1) Good Baby (1) Graco (1) Grow n Up (2) high chair (2) horse (1) Ibu (1) Ikea (6) Jalan (1) Katil Baby (194) Katil Dewasa (1) Katil Kanak-Kanak (3) Kayu Jati (1) kayu solid (2) kek (1) kerusi (4) kerusi malas (1) Kerusi Set (1) kesihatan (1) Kesihatan Ammar (1) Kraft (1) kuda (2) Latido (3) Lelong (6) Lerado (1) Little Bean (1) Little Tikes (7) Looney Tunes (1) Lucky Baby (9) Maclaren (1) mainan (2) Makanan (1) Mamalove (24) maxi cosi (7) Meja (5) Meja Kopi (1) Meja Makan (1) Meja Santai (1) Moksu (1) Mothercare (8) Mucci (1) peg perego (2) Peg Perego Pliko P3 (1) pengajaran (3) Pengalaman bersalin (2) Perasaan (1) Perkembangan Ammar (2) Playgym (1) Playpen (4) Playskool (7) PUKU (1) Puree (2) Quinny (1) Rocker (3) Rosewood (2) Safe N Sound (2) safety 1st (4) Safety Fits (2) Safety Gate (1) Scooter (1) sekolah (1) Silver Cross (2) Simple Dimple (1) Sofa Bed (1) Sold (344) step 2 (5) stroller (37) Sweet Cherry (2) Table Picnic (1) Taman Botani (1) The First Years (1) Toys (10) van (5) Walker (16) Zoo (1)

Usia anak-anak ku...

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, November 28, 2012

aDiK MaKan SamPai TeRTiDo

Assalamualaikum....

Hari nie aku terlebih rajin....byk lak aku update...hehehhe, terlebih rajin pastu keje pun x berapa nak byk so boleh la aku berjimba dengan mengupdate belog nie...

Benda yg aku nak cite nie pun pasal anak aku jugak la...sape lagi kan..x kan nak cite pasal anak orang lain pulak...benda nie terjadi masa hari sabtu lepas...

Pagi sabtu tu hubby nak hantar kereta opis g Spanco...so aku kene follow dia bawak kereta sendiri dan jugak membawa anak-anak ku sekali...aku agak cuak sikit la...sbb ammar jrg dok sendiri kat car seat tue, yea la selalu nak g umah pengasuh pun aku tolak pakai stroller jer...x da la naik kete bagai..

Hubby pegi Spanco Bangi...so dr Putrajaya sampai Bangi la aku bawak budak 2 org tue...si abg memg x da benda la dia dah biasa dok sensorang kan...si adik pulak pada mulanya ok, lepas 10minit dia dah x senang duduk...mula la dia goyang sana goyang sini...sampai nak terjatuh dr car seat tue....cuak gak aku...nasib baik kat traffic light masa tue..so boleh la aku adjust dia...

Aku pun sumbat la mulut dia dengan susu...tue pun dia masih x nak pegang, sbb susah sikit car seat tue ada penghadang depan dia, aku la kene pegang kan..tgn sebelah pegang susu tangan sebelah drive....susu habis dia pun tertido...argghhh lega sikit ibu nak bawak kete...sampai la tempat dituju dia pun masih tido lagi...

Selepas hubby hantar kete...kita org pun pergi ke destinasi seterusnya, masa ni hubby la yg bawak...senang sikit hatiku..pegi rumah member hubby dorg ada buat BBQ lepas tue g hentian serdang sbb mak mertua aku ada kirim brg kat bas...

Lepas sattle sume keje...kami pun ke Spanco balik untuk ambil kereta...masing2 dah penat masa nie...abg pun dah tido...tinggal adik jer yg x tdo2...dah letak kat car seat, siap2 bagi susu, mulakan perjalanan....sampai setengah jalan dia dah mengamuk..puting x nak, susu pun x nak...tpn hubby yg ada kat depan tue suh benti....btul2 kan ape yg patut bagi dia pegang biskut... baru la senyap...

X sampai berapa minit...begini la jadinya

*

*

*

*


Dia boleh tdo masa tgah makan biskut tue, ammar nie memg suka makan orangnya...masa nie biskut dia aku dah ambil, kalau x ada lagi kat tangan dia tue...heheheh...adik2...



No comments:

Post a Comment