PENGUMUMAN!!!

Assalamualaikum...

Untuk makluman semua, kami telah berpindah dari
Putrajaya ke Batu Pahat, Johor.

Perniagaan online kami masih beroperasi. Bagi pelanggan yang berada di luar kawasan Batu Pahat, Johor kami juga menyediakan perkhidmatan pos (Citylink) kepada tuan/puan.

Sekian, terima kasih.


Kami menjual barangan baby terpakai seperti baby carrier, car seat,stroller,buggy,baby cot, buaian, walker, playpen dan macam-macam lagi barangan keperluan baby berjenama..Selamat mencuci mata..terima kasih..

Boleh hubungi saya sekiranya berminat: 012-7432382 Aida...(whatsapp / telegram / sms / call)

COD Batu Pahat, Johor
Perkhidmatan penghantaran / pos juga disediakan...(harga tidak termasuk kos penghantaran / pengeposan)...tq

SILA KLIK DI SINI UNTUK MENCARI ITEM YANG MASIH AVAILABLE.....TQ

ABC Design (1) Aidil (4) Ammar (7) Available (11) Baby 1st (2) Baby Ace (1) Baby Carrier (18) baby chair (4) Baby Club (1) Baby Cot (194) Baby One (2) Baby Shield (6) Bassinet (2) Bebe Confort Loola (1) bonbebe (4) Boori Country (1) Britax (3) buaian (18) buggy (8) Capella (12) Car Seat (31) Cars (1) Casatto (1) chicco (2) CHILDCAR (1) Combi (7) cosatto (1) Cosco (2) Creative Baby (1) Eddie Bauer (1) fisher price (3) Freestar by bonbebe (3) Ganen (1) Gelite (1) Gelongsor (2) Geoby (1) Good Baby (1) Graco (1) Grow n Up (2) high chair (2) horse (1) Ibu (1) Ikea (6) Jalan (1) Katil Baby (194) Katil Dewasa (1) Katil Kanak-Kanak (3) Kayu Jati (1) kayu solid (2) kek (1) kerusi (4) kerusi malas (1) Kerusi Set (1) kesihatan (1) Kesihatan Ammar (1) Kraft (1) kuda (2) Latido (3) Lelong (6) Lerado (1) Little Bean (1) Little Tikes (7) Looney Tunes (1) Lucky Baby (9) Maclaren (1) mainan (2) Makanan (1) Mamalove (24) maxi cosi (7) Meja (5) Meja Kopi (1) Meja Makan (1) Meja Santai (1) Moksu (1) Mothercare (8) Mucci (1) peg perego (2) Peg Perego Pliko P3 (1) pengajaran (3) Pengalaman bersalin (2) Perasaan (1) Perkembangan Ammar (2) Playgym (1) Playpen (4) Playskool (7) PUKU (1) Puree (2) Quinny (1) Rocker (3) Rosewood (2) Safe N Sound (2) safety 1st (4) Safety Fits (2) Safety Gate (1) Scooter (1) sekolah (1) Silver Cross (2) Simple Dimple (1) Sofa Bed (1) Sold (344) step 2 (5) stroller (37) Sweet Cherry (2) Table Picnic (1) Taman Botani (1) The First Years (1) Toys (10) van (5) Walker (16) Zoo (1)

Usia anak-anak ku...

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, October 16, 2010

**aidilfitri 2010**


Salam sume..

Rasanyer belum terlambat utk menceritakan kisah aidilfitri aku tahun ini....dengan kesempatan yg ada ni aku nak cerita la sikit pasal hr raya aku tahun nie....Tahun nie adalah giliran aku beraya di rumah ibu mertua ku...

Raya tahun ni disambut dgn simple2 sahaja....disebabkan kesihatan aku membataskan utk aku beraya dgn sepuas2nya....tp cukuplah sekadar dapat aku bermaaf2an dgn org2 yg tersayang...juadah raya pun aku makan jugak, tp kene ikut pantang larang jugak la kan...dah nama pun dalam pantang....

Persiapan utk hari raya memg dah cukup tp malang x berbau aku yg x dapat beraya..huhu..pagi raya lepas husband balik sembahyang raya kite org pun pegi menziarahi atok yg berada di kampung n pergi ke kubur arwah ayah suami aku....ptg tu baru aku balik kampung aku...tu je la rasanyer kisah aidilfitri tahun nie...kite layan gambar2 sepanjang syawal tahun nie k....


di pagi 1 syawal bersama family husband...





sesi bergambar di pg hr raya pertama....aidil bersama kucing kesayangannyer....




beraya di kampung....


beraya di Putrajaya...


rakan2 ku...


kak lin, kak haiza, aku n yana.....(sonok jumpa korang...ni x cukup lg nie)



papa n mama aidil....(thanks sbb jaga aidil waktu ibu n ayah keje...)



member2 sekolah...(paina, nora n nizam)



member2 opis....


p/s : ada byk lg gambar...tp x larat nak upload sume....nie je la tatapan utk kamu sume yea.....cau cin cau...

No comments:

Post a Comment