PENGUMUMAN!!!

Assalamualaikum...

Untuk makluman semua, kami telah berpindah dari
Putrajaya ke Batu Pahat, Johor.

Perniagaan online kami masih beroperasi. Bagi pelanggan yang berada di luar kawasan Batu Pahat, Johor kami juga menyediakan perkhidmatan pos (Citylink) kepada tuan/puan.

Sekian, terima kasih.


Kami menjual barangan baby terpakai seperti baby carrier, car seat,stroller,buggy,baby cot, buaian, walker, playpen dan macam-macam lagi barangan keperluan baby berjenama..Selamat mencuci mata..terima kasih..

Boleh hubungi saya sekiranya berminat: 012-7432382 Aida...(whatsapp / telegram / sms / call)

COD Batu Pahat, Johor
Perkhidmatan penghantaran / pos juga disediakan...(harga tidak termasuk kos penghantaran / pengeposan)...tq

SILA KLIK DI SINI UNTUK MENCARI ITEM YANG MASIH AVAILABLE.....TQ

ABC Design (1) Aidil (4) Ammar (7) Available (11) Baby 1st (2) Baby Ace (1) Baby Carrier (18) baby chair (4) Baby Club (1) Baby Cot (194) Baby One (2) Baby Shield (6) Bassinet (2) Bebe Confort Loola (1) bonbebe (4) Boori Country (1) Britax (3) buaian (18) buggy (8) Capella (12) Car Seat (31) Cars (1) Casatto (1) chicco (2) CHILDCAR (1) Combi (7) cosatto (1) Cosco (2) Creative Baby (1) Eddie Bauer (1) fisher price (3) Freestar by bonbebe (3) Ganen (1) Gelite (1) Gelongsor (2) Geoby (1) Good Baby (1) Graco (1) Grow n Up (2) high chair (2) horse (1) Ibu (1) Ikea (6) Jalan (1) Katil Baby (194) Katil Dewasa (1) Katil Kanak-Kanak (3) Kayu Jati (1) kayu solid (2) kek (1) kerusi (4) kerusi malas (1) Kerusi Set (1) kesihatan (1) Kesihatan Ammar (1) Kraft (1) kuda (2) Latido (3) Lelong (6) Lerado (1) Little Bean (1) Little Tikes (7) Looney Tunes (1) Lucky Baby (9) Maclaren (1) mainan (2) Makanan (1) Mamalove (24) maxi cosi (7) Meja (5) Meja Kopi (1) Meja Makan (1) Meja Santai (1) Moksu (1) Mothercare (8) Mucci (1) peg perego (2) Peg Perego Pliko P3 (1) pengajaran (3) Pengalaman bersalin (2) Perasaan (1) Perkembangan Ammar (2) Playgym (1) Playpen (4) Playskool (7) PUKU (1) Puree (2) Quinny (1) Rocker (3) Rosewood (2) Safe N Sound (2) safety 1st (4) Safety Fits (2) Safety Gate (1) Scooter (1) sekolah (1) Silver Cross (2) Simple Dimple (1) Sofa Bed (1) Sold (344) step 2 (5) stroller (37) Sweet Cherry (2) Table Picnic (1) Taman Botani (1) The First Years (1) Toys (10) van (5) Walker (16) Zoo (1)

Usia anak-anak ku...

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, December 23, 2010

Al-Fatihah..

Salam dan hai,

Malam tadi aku dikejutkan dengan satu panggilan daripada kakak sulung aku,agak terkejut jugak la sbb setau aku skg nie dia berada di kampung di Muar..dalam kepala ni pk ntah mcm2 la....
Lepas tue dah la kat kg tue x berapa ada line...jadi asik putus2 je la....aku pun dok tepon dia x dapat2...risau jgn ckp la...dah la dah dekat kul 12.00 am kan...

Last2 kak long sms....dia kata
"dik ijal kak lilik meninggal".......innalillah.....aku malas dah nak sms2 nie lambat, aku try gak call..last2 dapat gak, (ijal ni anak kak lilik, jiran depan umah aku, kak lilik ni tukang urut, masa aku besalin dia yg urut)

Kak long pun cerita la ape yg berlaku..dia kata pas magrib semalam, a din (org kg aku) dtg umah dgn kelam kabutnye...dia kata ijal pengantin meninggal....sume org pun terkejut la...dia baru je 3 hari bernikah then minggu nie adalah kenduri kat umah dia plak...

Kisahnye mcm ni, ape yg aku tau la...dia tgah nak pasang lampu kat belakang...sbb nak rebus telor pindang..kan malam kan, jd dia nak pasang lampu bg terang la....mungkin tgah dia nak pasang2 dia kene elektrik...trus disahkan meninggal oleh abgnye sendiri..sbb abg dia doktor...(lebih kurg mcm tu la akak aku cite)...

Tapi...still lagi bawak g hospital...utk siasatan lanjut kot....masa akak aku g tgok dia kata isteri dia x sampai lagi...tapi dah pengsan kat umah...mau x pengsan kan baru 3 hari jadi isteri dia....mak dia pun dah lembik dah...yea la kan tgah bt persiapan utk kenduri kan...(berat mata memandang, berat lagi bahu yg memikul kan)


Begitu la lebih kurg ceriatanye.....AL-FATIHAH....
TAKZIAH untuk keluarga mangsa....semoga tabah menghadapi ujian ini.....

p/s : arwah nie bole dikatakan rakan sepermainan aku jugak la...dulu kite org selalu main badminton depan umah dia....dia 2 tahun lebih tua dari aku...


2 comments: