PENGUMUMAN!!!

Assalamualaikum...

Untuk makluman semua, kami telah berpindah dari
Putrajaya ke Batu Pahat, Johor.

Perniagaan online kami masih beroperasi. Bagi pelanggan yang berada di luar kawasan Batu Pahat, Johor kami juga menyediakan perkhidmatan pos (Citylink) kepada tuan/puan.

Sekian, terima kasih.


Kami menjual barangan baby terpakai seperti baby carrier, car seat,stroller,buggy,baby cot, buaian, walker, playpen dan macam-macam lagi barangan keperluan baby berjenama..Selamat mencuci mata..terima kasih..

Boleh hubungi saya sekiranya berminat: 012-7432382 Aida...(whatsapp / telegram / sms / call)

COD Batu Pahat, Johor
Perkhidmatan penghantaran / pos juga disediakan...(harga tidak termasuk kos penghantaran / pengeposan)...tq

SILA KLIK DI SINI UNTUK MENCARI ITEM YANG MASIH AVAILABLE.....TQ

ABC Design (1) Aidil (4) Ammar (7) Available (11) Baby 1st (2) Baby Ace (1) Baby Carrier (18) baby chair (4) Baby Club (1) Baby Cot (194) Baby One (2) Baby Shield (6) Bassinet (2) Bebe Confort Loola (1) bonbebe (4) Boori Country (1) Britax (3) buaian (18) buggy (8) Capella (12) Car Seat (31) Cars (1) Casatto (1) chicco (2) CHILDCAR (1) Combi (7) cosatto (1) Cosco (2) Creative Baby (1) Eddie Bauer (1) fisher price (3) Freestar by bonbebe (3) Ganen (1) Gelite (1) Gelongsor (2) Geoby (1) Good Baby (1) Graco (1) Grow n Up (2) high chair (2) horse (1) Ibu (1) Ikea (6) Jalan (1) Katil Baby (194) Katil Dewasa (1) Katil Kanak-Kanak (3) Kayu Jati (1) kayu solid (2) kek (1) kerusi (4) kerusi malas (1) Kerusi Set (1) kesihatan (1) Kesihatan Ammar (1) Kraft (1) kuda (2) Latido (3) Lelong (6) Lerado (1) Little Bean (1) Little Tikes (7) Looney Tunes (1) Lucky Baby (9) Maclaren (1) mainan (2) Makanan (1) Mamalove (24) maxi cosi (7) Meja (5) Meja Kopi (1) Meja Makan (1) Meja Santai (1) Moksu (1) Mothercare (8) Mucci (1) peg perego (2) Peg Perego Pliko P3 (1) pengajaran (3) Pengalaman bersalin (2) Perasaan (1) Perkembangan Ammar (2) Playgym (1) Playpen (4) Playskool (7) PUKU (1) Puree (2) Quinny (1) Rocker (3) Rosewood (2) Safe N Sound (2) safety 1st (4) Safety Fits (2) Safety Gate (1) Scooter (1) sekolah (1) Silver Cross (2) Simple Dimple (1) Sofa Bed (1) Sold (344) step 2 (5) stroller (37) Sweet Cherry (2) Table Picnic (1) Taman Botani (1) The First Years (1) Toys (10) van (5) Walker (16) Zoo (1)

Usia anak-anak ku...

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, December 11, 2010

**TQ**

Salam dan hai,

Salam pagi Jumaat sume...moga berbahgia di pagi Jumaat...

Rentetan dari kisah semalam....tq to aidil sbb hari nie aidil sudah menyenangkan ibu...malam td dalam kul 10, kite org dah ajak dia tido...mule2 tido kat depan tv...alih2 dia batuk2 n muntah plak....so aku bawak masuk bilik terus la...

Dia x nak tido bilik dia....nak tido kat bilik ibu n ayah....so aku bawak je la tido kat bilik aku....bile dia dah tido tue aku pun suh husband angkat masuk bilik dia sendiri,,,....

aku pun terus tido, sbb rasa letih sgt semalam....ntah dalam pukul brape dia terjaga n mcm biasa la menyelit kat katil aku...huhu...

pastu pagi2 aku dah kejut dia nak bagi mandi sbb x nak jadi mcm semalam....huhu..mula2 liat jugak dia nak bgn..pastu aku dukung je trus g bilik air...amek ko...aku trus mandikan dia...melalak la kejap....pastu pujuk2 sikit ok dah....dah siap pakai baju sume dia baring semula...aku biar je la, bg can ibu siap...

sambil aku siap tue aku ckp la g amek menan ape nak bawak g umah mama...kalau x gtu kang dia x bgn...x lama pastu dia pun bgn n kacau2 aku siap pastu amek menan...dah siap2 menan dalam plastik dia pun terus bawak...

BAGUS....hari nie dia x mintak dukung...huhu..laki aku turun kat parking pun dia x kisah hr nie....so aku je yg antar dia td...sampai umah mama pun dia ok....

TQ sgt2 sbb menyenangkan hati ibu kan....MUAHHHH....sayang kamu....


No comments:

Post a Comment