PENGUMUMAN!!!

Assalamualaikum...

Untuk makluman semua, kami telah berpindah dari
Putrajaya ke Batu Pahat, Johor.

Perniagaan online kami masih beroperasi. Bagi pelanggan yang berada di luar kawasan Batu Pahat, Johor kami juga menyediakan perkhidmatan pos (Citylink) kepada tuan/puan.

Sekian, terima kasih.


Kami menjual barangan baby terpakai seperti baby carrier, car seat,stroller,buggy,baby cot, buaian, walker, playpen dan macam-macam lagi barangan keperluan baby berjenama..Selamat mencuci mata..terima kasih..

Boleh hubungi saya sekiranya berminat: 012-7432382 Aida...(whatsapp / telegram / sms / call)

COD Batu Pahat, Johor
Perkhidmatan penghantaran / pos juga disediakan...(harga tidak termasuk kos penghantaran / pengeposan)...tq

SILA KLIK DI SINI UNTUK MENCARI ITEM YANG MASIH AVAILABLE.....TQ

ABC Design (1) Aidil (4) Ammar (7) Available (11) Baby 1st (2) Baby Ace (1) Baby Carrier (18) baby chair (4) Baby Club (1) Baby Cot (194) Baby One (2) Baby Shield (6) Bassinet (2) Bebe Confort Loola (1) bonbebe (4) Boori Country (1) Britax (3) buaian (18) buggy (8) Capella (12) Car Seat (31) Cars (1) Casatto (1) chicco (2) CHILDCAR (1) Combi (7) cosatto (1) Cosco (2) Creative Baby (1) Eddie Bauer (1) fisher price (3) Freestar by bonbebe (3) Ganen (1) Gelite (1) Gelongsor (2) Geoby (1) Good Baby (1) Graco (1) Grow n Up (2) high chair (2) horse (1) Ibu (1) Ikea (6) Jalan (1) Katil Baby (194) Katil Dewasa (1) Katil Kanak-Kanak (3) Kayu Jati (1) kayu solid (2) kek (1) kerusi (4) kerusi malas (1) Kerusi Set (1) kesihatan (1) Kesihatan Ammar (1) Kraft (1) kuda (2) Latido (3) Lelong (6) Lerado (1) Little Bean (1) Little Tikes (7) Looney Tunes (1) Lucky Baby (9) Maclaren (1) mainan (2) Makanan (1) Mamalove (24) maxi cosi (7) Meja (5) Meja Kopi (1) Meja Makan (1) Meja Santai (1) Moksu (1) Mothercare (8) Mucci (1) peg perego (2) Peg Perego Pliko P3 (1) pengajaran (3) Pengalaman bersalin (2) Perasaan (1) Perkembangan Ammar (2) Playgym (1) Playpen (4) Playskool (7) PUKU (1) Puree (2) Quinny (1) Rocker (3) Rosewood (2) Safe N Sound (2) safety 1st (4) Safety Fits (2) Safety Gate (1) Scooter (1) sekolah (1) Silver Cross (2) Simple Dimple (1) Sofa Bed (1) Sold (344) step 2 (5) stroller (37) Sweet Cherry (2) Table Picnic (1) Taman Botani (1) The First Years (1) Toys (10) van (5) Walker (16) Zoo (1)

Usia anak-anak ku...

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, December 29, 2010

** KisaH KeRaCuNaN **

Salam dan hai,

Al kisahnye semalam aku MC...huhu..sgt2 x larat okey..setelah kami satu rumah diserang keracunan makanan...yg kesian nye bukan kami jek stu rumah kene, anak buah aku yang kat bangi pun kene jugak...kesian danial..

Malam minggu hari tue...kite org makan luar, sbb aku mcm malas nak masak sbb siang tue dah penat g kenduri kawen n layan anak2 buah,...aidil suke abg2 dia dtg umah...

kite org pun makan la kat bangi...kite org ni selalu makan kat kedai tue...mee gorg dia sedap jugak la...tue yg husband aku sibuk nak makan kat situ....siap dalam kete dah ckp nak makan 2 pinggan,

so, sampai sana terus order la mee gorg 3...sekali dtg mee gorg amek ko...satu pinggan tu penuh2 x mcm biasa pun....dah tue colour dia gelap sgt...memg bermandikan kicap la...tp aku x snap gambo pun...rasa dia memg hampeh la..aku dah mule nak hangin la ape lagi....

sume cuit sikit2 jek...pastu laki aku pun dah x bole nak makan...aku pun ckp la ngan org kedai tue...tolg bungkus makanan nie...x bole nak makan, mee gorg ape mcm nie...byk sangat kicap n masin lak tue....

aku tanye dia tukang masak lain ke????dia kata x la kak sama jek...aku ckp bukan x penah makan sini...selalu makan sini, apasal mee goreng jd mcm nie...minah indon ni diam jek....gerammm aku...ingat ke nak ganti mee gorg lain...aku ckp ngan dia mcm mane nak makan kalau mcm nie mee gorg nye....langsung x bole bla...

dia pun diam je sambil bungkus mee tue...aku dah ckp satukan jek...dia bole bt sampai 3 bungkus..nak je aku sepak...gerammm betul la..

aku pun singgah la umah akak aku...bawak la mee tue..kot2 la kalau dia nak ote2 ke kan, pastu dia pun makan, anak dia pun makan gak...ar amek ko sume keracunan la ape lagi...

lagi la heram aku dengo....sian kat aidil, ngadu2 sakit perut...pastu muntah2,,,pastu ayah n ibu lak yg trerlepek...semalam aidil dah ok....so x da sape la layan dia...dia main ler sesorang...membebel sensoranag..aku pun dah tetido tido...x larat nak bt pape....sampai kan aku x masak ape2 pun...aku memg x lalu makan....tp aku lupe yg aidil tue x makan...adoiiii anak2 sian kamu....

dia dah pegi dapo sibuk nak bubur2..aku siap marah lagi sbb aku x larat kan...tp last2 aku masakkan jugak....tgok dia makan sedih lak sbb aku dah marah2 dia kan....sori yea sayang....ibu btul2 x larat....

hari nie mcm dah ok sikit la....ada rasa sakit perut sikit2 jek...harap2 ok kan, tp mulut masih rasa payau...ish x lalu makan, tp perut lapar...


No comments:

Post a Comment