PENGUMUMAN!!!

Assalamualaikum...

Untuk makluman semua, kami telah berpindah dari
Putrajaya ke Batu Pahat, Johor.

Perniagaan online kami masih beroperasi. Bagi pelanggan yang berada di luar kawasan Batu Pahat, Johor kami juga menyediakan perkhidmatan pos (Citylink) kepada tuan/puan.

Sekian, terima kasih.


Kami menjual barangan baby terpakai seperti baby carrier, car seat,stroller,buggy,baby cot, buaian, walker, playpen dan macam-macam lagi barangan keperluan baby berjenama..Selamat mencuci mata..terima kasih..

Boleh hubungi saya sekiranya berminat: 012-7432382 Aida...(whatsapp / telegram / sms / call)

COD Batu Pahat, Johor
Perkhidmatan penghantaran / pos juga disediakan...(harga tidak termasuk kos penghantaran / pengeposan)...tq

SILA KLIK DI SINI UNTUK MENCARI ITEM YANG MASIH AVAILABLE.....TQ

ABC Design (1) Aidil (4) Ammar (7) Available (11) Baby 1st (2) Baby Ace (1) Baby Carrier (18) baby chair (4) Baby Club (1) Baby Cot (194) Baby One (2) Baby Shield (6) Bassinet (2) Bebe Confort Loola (1) bonbebe (4) Boori Country (1) Britax (3) buaian (18) buggy (8) Capella (12) Car Seat (31) Cars (1) Casatto (1) chicco (2) CHILDCAR (1) Combi (7) cosatto (1) Cosco (2) Creative Baby (1) Eddie Bauer (1) fisher price (3) Freestar by bonbebe (3) Ganen (1) Gelite (1) Gelongsor (2) Geoby (1) Good Baby (1) Graco (1) Grow n Up (2) high chair (2) horse (1) Ibu (1) Ikea (6) Jalan (1) Katil Baby (194) Katil Dewasa (1) Katil Kanak-Kanak (3) Kayu Jati (1) kayu solid (2) kek (1) kerusi (4) kerusi malas (1) Kerusi Set (1) kesihatan (1) Kesihatan Ammar (1) Kraft (1) kuda (2) Latido (3) Lelong (6) Lerado (1) Little Bean (1) Little Tikes (7) Looney Tunes (1) Lucky Baby (9) Maclaren (1) mainan (2) Makanan (1) Mamalove (24) maxi cosi (7) Meja (5) Meja Kopi (1) Meja Makan (1) Meja Santai (1) Moksu (1) Mothercare (8) Mucci (1) peg perego (2) Peg Perego Pliko P3 (1) pengajaran (3) Pengalaman bersalin (2) Perasaan (1) Perkembangan Ammar (2) Playgym (1) Playpen (4) Playskool (7) PUKU (1) Puree (2) Quinny (1) Rocker (3) Rosewood (2) Safe N Sound (2) safety 1st (4) Safety Fits (2) Safety Gate (1) Scooter (1) sekolah (1) Silver Cross (2) Simple Dimple (1) Sofa Bed (1) Sold (344) step 2 (5) stroller (37) Sweet Cherry (2) Table Picnic (1) Taman Botani (1) The First Years (1) Toys (10) van (5) Walker (16) Zoo (1)

Usia anak-anak ku...

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, November 23, 2010

CeRiTa HuJuNG MinGGu LaGi...


Salam dan hai,

Hujung minggu kali nie..tinggal la kami berdua suami & isteri...kerana anak kesayangan kami masih berada di kampung...sob..sob..sob..:(,ingat minggu lepas nak balik nak amek dia tapi...husband aku balik lambat hari jumaat tue...jd dia kata x payah la balik, kalau nak balik lebih baik balik awal....

Hari Jumaat malam tue..ingat nak g makan KFC yg baru bukak kat Dengkil tue...tapi laki aku kata dia lapar plak..nak makan nasi, so x jadi la...kite org makan kat area2 depan taman rumah kak ida tue (Taman Desa Saujana kalau x silap)....

Lepas tu hari Sabtu tue...awal pagi aku dah bangun, husband aku pun sama..kite org x tido balik pun...laki aku bancuh tepung nak bt jemput2...aku tukang goreng kan, sbb dia bancuh lembut sikit..hehehehe...makan la kami laki bini...lagi sekali teringat aidil sbb dia suke jemput2....(setiap masa la ingat kat dia)...

Dalam kul 10.30 tu kite org pun kuar la, agak bosan dok umah bile x da aidil...pegi ke econsave Bangi, beli brg2 dapo yg dah habis n belanja kan utk kakak aku yg dalam pantang tue....dalam kul 2 baru sampai umah...trus siang lauk pauk yg dibeli....pastu rebus kerang, masing2 x lapo lg so makan la kerang n sambal kicap jek...

Rehat2 sambil tgok tv & tertidur...ape lagi tido la sampai pening...huhu...bangun ptg baru masak, dah rasa kebulur dah...aku masak simple jek...asam pedas ikan pari n kacang buncis+sotong+soon+telo....itu saje la...

Malam plak aku ajak laki aku kuar lagi...sbb rasa nak buat agar2 laici tue...aidil x da nie mcm byk masa sgt..tue yg bosan tue....balik jek trus bt, tp laici tu aku siat2 jek..takut nak blender kang pedas lak...tapi td baru tanye kak zan...dia kata x pedas la...jadinye mcm x berapa nak jadi la...laici tue dok bhgan bawah jek...hehehe...

Hari ahad pulak...dok je la menanggok kat umah, aku x bt sarapan..terus masak tgahari awal...menu sama jugak asam pedas ikan pari, kangkung gorg belacan & telo dadar...x selera nak makan...ingat aidil aje...Ptg pulak laki aku masak sambal sotong...huhu..pas masak kuar dulu amek angin...balik baru makan...

Malam plak laki aku kata nak makan karipap...tp kentang tinggal sebiji, nak g kedai malas lak...last2 bt je la karipap sardin...yg ni br teringat nak snap gambo... Layan la gambar karipap ni yea......



Doh & intinye,....



Karipap yg belum digoreng...



Sedang dalam proses menggoreng....



Ok...siap dah...simple aje...



Karipap sardin & nescafe panas....minum malam kami....

Ok lah..sampai di sini sahaja cerita hujung minggu kali nie....perasaan aku skg tidak keruan...merindui mu sayang.....semoga kamu baik2 saje yea di kampung....


6 comments:

  1. sedapnyer... sardin lagik...febret tu hehehehe ade lebih x?? nk skit ~nyum2

    ReplyDelete
  2. hehehehe....dah aku selamatkan pagi td...

    ReplyDelete
  3. wehh..pandai ko buat karipap!! bg resepi kak!! :D aku suke gilo karipap sardin!!!!

    ReplyDelete
  4. huhu...cube2 ajo,ko nak resepi inti ke kulit dia???

    ReplyDelete
  5. haha...kemain a-z ko snap gbr ye...terliur aku..siot jek

    ReplyDelete
  6. hehehe....aidil x da bole ler aku buat karipap sambil ambik2 gambo nie...kalau tidak aku dok membebel je la oii....

    ReplyDelete