PENGUMUMAN!!!

Assalamualaikum...

Untuk makluman semua, kami telah berpindah dari
Putrajaya ke Batu Pahat, Johor.

Perniagaan online kami masih beroperasi. Bagi pelanggan yang berada di luar kawasan Batu Pahat, Johor kami juga menyediakan perkhidmatan pos (Citylink) kepada tuan/puan.

Sekian, terima kasih.


Kami menjual barangan baby terpakai seperti baby carrier, car seat,stroller,buggy,baby cot, buaian, walker, playpen dan macam-macam lagi barangan keperluan baby berjenama..Selamat mencuci mata..terima kasih..

Boleh hubungi saya sekiranya berminat: 012-7432382 Aida...(whatsapp / telegram / sms / call)

COD Batu Pahat, Johor
Perkhidmatan penghantaran / pos juga disediakan...(harga tidak termasuk kos penghantaran / pengeposan)...tq

SILA KLIK DI SINI UNTUK MENCARI ITEM YANG MASIH AVAILABLE.....TQ

ABC Design (1) Aidil (4) Ammar (7) Available (11) Baby 1st (2) Baby Ace (1) Baby Carrier (18) baby chair (4) Baby Club (1) Baby Cot (194) Baby One (2) Baby Shield (6) Bassinet (2) Bebe Confort Loola (1) bonbebe (4) Boori Country (1) Britax (3) buaian (18) buggy (8) Capella (12) Car Seat (31) Cars (1) Casatto (1) chicco (2) CHILDCAR (1) Combi (7) cosatto (1) Cosco (2) Creative Baby (1) Eddie Bauer (1) fisher price (3) Freestar by bonbebe (3) Ganen (1) Gelite (1) Gelongsor (2) Geoby (1) Good Baby (1) Graco (1) Grow n Up (2) high chair (2) horse (1) Ibu (1) Ikea (6) Jalan (1) Katil Baby (194) Katil Dewasa (1) Katil Kanak-Kanak (3) Kayu Jati (1) kayu solid (2) kek (1) kerusi (4) kerusi malas (1) Kerusi Set (1) kesihatan (1) Kesihatan Ammar (1) Kraft (1) kuda (2) Latido (3) Lelong (6) Lerado (1) Little Bean (1) Little Tikes (7) Looney Tunes (1) Lucky Baby (9) Maclaren (1) mainan (2) Makanan (1) Mamalove (24) maxi cosi (7) Meja (5) Meja Kopi (1) Meja Makan (1) Meja Santai (1) Moksu (1) Mothercare (8) Mucci (1) peg perego (2) Peg Perego Pliko P3 (1) pengajaran (3) Pengalaman bersalin (2) Perasaan (1) Perkembangan Ammar (2) Playgym (1) Playpen (4) Playskool (7) PUKU (1) Puree (2) Quinny (1) Rocker (3) Rosewood (2) Safe N Sound (2) safety 1st (4) Safety Fits (2) Safety Gate (1) Scooter (1) sekolah (1) Silver Cross (2) Simple Dimple (1) Sofa Bed (1) Sold (344) step 2 (5) stroller (37) Sweet Cherry (2) Table Picnic (1) Taman Botani (1) The First Years (1) Toys (10) van (5) Walker (16) Zoo (1)

Usia anak-anak ku...

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, November 12, 2010

KeNaNgaN Di JIM, Muo..


Salam & hai...

Tadi boring2 aku bukak la folder2 lama aku tue...pastu adala aku jumpa satu gambar masa aku kat Insolvensi dulu...aku keje kat insolvensi tu dalam setahun lebih je,..tp kawan2 aku kat sana sume best2..sama la mcm skg nie, tp kite org selalu bengang ngan cc kite org tue, ada je yg x kene...ampun n maaf dipinta pada cc yea...

Keje aku dulu kat admin jugak, tp amat membosankan ok, korang bayangkan la, keje aku merekod surat yg x penah habis...pastu aku jugak yg nak masuk sampul n hantar ke PAP utk dia bawa ke post opis...hari2 keje aku menulis dalam buku, dah naik muak dah...sampai dah tahap x tahan dah...surat kat sana adalah MENIMBUM sgt2...nak x nak aku bt je la SYMP kan,...lg satu keje aku jaga stor, semacam sume org nak urgent, pening nyer x usah nak kata la...sampai aku rasa macam nak balik keje kat Putrajaya...korang paham2 je la suasana keje kat Putrajaya n daerah nie tersgt la berbeza, dgn bangunan yg dah lama...toilet pun kongsi ok laki n pompuan...

Tp yg penting korang memg best
.
.
.
.




kak mai, cik awe, me, daya n weida...
(k iza, had tiada dalam gambar)


n,akhirnya....aku dapat balik ke Putrajaya sepertimana yg aku ingin kan, kerana mengikut laki aku keje kat Putrajaya...rasa sedih aku nak meninggalkan korang....dia org la kawan aku dikala susah n senang....

Semoga kite dapat berjumpa lg...bile dtg Putrajaya jgn lupe roger aku yea,,..kalau aku balik Muo aku jenguk korang k....


2 comments:

  1. peehhhh!! toilet kongsi kak????arkkkkk...aku tak tau nk pk mcm mn!

    ReplyDelete
  2. yea zaa...toilet kongsi tau...aku masuk jek trus kunci pintu luar dia, kalau x mati la ada org maasuk, penah ada client masuk x kunci member aku pompuan masuk...hahahah

    ReplyDelete