PENGUMUMAN!!!

Assalamualaikum...

Untuk makluman semua, kami telah berpindah dari
Putrajaya ke Batu Pahat, Johor.

Perniagaan online kami masih beroperasi. Bagi pelanggan yang berada di luar kawasan Batu Pahat, Johor kami juga menyediakan perkhidmatan pos (Citylink) kepada tuan/puan.

Sekian, terima kasih.


Kami menjual barangan baby terpakai seperti baby carrier, car seat,stroller,buggy,baby cot, buaian, walker, playpen dan macam-macam lagi barangan keperluan baby berjenama..Selamat mencuci mata..terima kasih..

Boleh hubungi saya sekiranya berminat: 012-7432382 Aida...(whatsapp / telegram / sms / call)

COD Batu Pahat, Johor
Perkhidmatan penghantaran / pos juga disediakan...(harga tidak termasuk kos penghantaran / pengeposan)...tq

SILA KLIK DI SINI UNTUK MENCARI ITEM YANG MASIH AVAILABLE.....TQ

ABC Design (1) Aidil (4) Ammar (7) Available (11) Baby 1st (2) Baby Ace (1) Baby Carrier (18) baby chair (4) Baby Club (1) Baby Cot (194) Baby One (2) Baby Shield (6) Bassinet (2) Bebe Confort Loola (1) bonbebe (4) Boori Country (1) Britax (3) buaian (18) buggy (8) Capella (12) Car Seat (31) Cars (1) Casatto (1) chicco (2) CHILDCAR (1) Combi (7) cosatto (1) Cosco (2) Creative Baby (1) Eddie Bauer (1) fisher price (3) Freestar by bonbebe (3) Ganen (1) Gelite (1) Gelongsor (2) Geoby (1) Good Baby (1) Graco (1) Grow n Up (2) high chair (2) horse (1) Ibu (1) Ikea (6) Jalan (1) Katil Baby (194) Katil Dewasa (1) Katil Kanak-Kanak (3) Kayu Jati (1) kayu solid (2) kek (1) kerusi (4) kerusi malas (1) Kerusi Set (1) kesihatan (1) Kesihatan Ammar (1) Kraft (1) kuda (2) Latido (3) Lelong (6) Lerado (1) Little Bean (1) Little Tikes (7) Looney Tunes (1) Lucky Baby (9) Maclaren (1) mainan (2) Makanan (1) Mamalove (24) maxi cosi (7) Meja (5) Meja Kopi (1) Meja Makan (1) Meja Santai (1) Moksu (1) Mothercare (8) Mucci (1) peg perego (2) Peg Perego Pliko P3 (1) pengajaran (3) Pengalaman bersalin (2) Perasaan (1) Perkembangan Ammar (2) Playgym (1) Playpen (4) Playskool (7) PUKU (1) Puree (2) Quinny (1) Rocker (3) Rosewood (2) Safe N Sound (2) safety 1st (4) Safety Fits (2) Safety Gate (1) Scooter (1) sekolah (1) Silver Cross (2) Simple Dimple (1) Sofa Bed (1) Sold (344) step 2 (5) stroller (37) Sweet Cherry (2) Table Picnic (1) Taman Botani (1) The First Years (1) Toys (10) van (5) Walker (16) Zoo (1)

Usia anak-anak ku...

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, November 19, 2010

**SeLaMaT HaRi RaYa KoRBaN**


Salam dan hai,

Seperti mana yg korang sedia maklum, aku kan x balik kg utk menyambut Aidiladha nie, so beraya la kami kat Putrajaya seperti yg dirancangkan..tiada sebarang masakan pun yg aku buat,...huhu..memg x rancang pun nak masak ape2...cume masa ptg selasa sebelum raya tue, laki aku kata dia nak beli lemang...suh aku masak rendang...tue je la makan lemang n rendang....(al-maklum la beraya di perantauan...hahaha)...




Ini la dia rupe rendang yg aku masak tue...(rendang versi member aku YANA,...tq yana..)

Okeh, skg nak cite pasal Hari Raya Korban yg jatuh pada hari Rabu....pagi2 lg aku dah bangun, seronok sgt dengo takbir, tetibe ingat sgtt kat kg...tp ape bole bt dah tu keputusan nye x nak amek cuti...huhu...(sape suh x amek cuti padan mukeee)...org sarapan ketupat, aku sarap maggi gorg..hehheheh

Dalam pukul 9 tue kiteorg pun turun la, sbb ada org bt korban,...mule2 x bape ramai, tp pastu aku tgok makin ramai jugak org turun...so lepas jek pak imam sembelih lembu tue...aku pun pujuk aidil ajak naik sbb dah panas kan....lg pun bab melapah lembu ni kan org lelaki yg bt....

so aku pun balik la...dok kat umah jek....pastu husband kol, ajak turun kat surau utk kupas bawang, tp aku dah cabut tudung n salin baju..malas nak turun balik,,,jengah dr atas je la...meriah dia org tgah dok makan lemang....laki aku pun tolong la ape yg patut....dia dok tang dapo tolong masak....kari daging n kerabu daging...plan dia org nak masak kerabu perut...TAPIII...perut x dapat dikesan...huhu...tolong punye tolong..alih2 kuar daging dah abes...mungkin terlepas pandang...so laki aku x dapat la bahagian tue, tp x pe la...dapat la yg dah masak jek...so aku memg x masak kat umah...makan lauk tu je la....




Semasa sesi penyembelihan lembu dijalankan.....



Dah selamat dah....

Ok lah, aku pun dah kelam kabut nie...baik2 byk idea...trus dah x da idea nie...huhu....entry ni tertangguh drpd pagi td ok....sbb aku dok tolong SUB menyetelkan pasal kad kawen anak dia,...huhu...SYMP...



No comments:

Post a Comment