PENGUMUMAN!!!

Assalamualaikum...

Untuk makluman semua, kami telah berpindah dari
Putrajaya ke Batu Pahat, Johor.

Perniagaan online kami masih beroperasi. Bagi pelanggan yang berada di luar kawasan Batu Pahat, Johor kami juga menyediakan perkhidmatan pos (Citylink) kepada tuan/puan.

Sekian, terima kasih.


Kami menjual barangan baby terpakai seperti baby carrier, car seat,stroller,buggy,baby cot, buaian, walker, playpen dan macam-macam lagi barangan keperluan baby berjenama..Selamat mencuci mata..terima kasih..

Boleh hubungi saya sekiranya berminat: 012-7432382 Aida...(whatsapp / telegram / sms / call)

COD Batu Pahat, Johor
Perkhidmatan penghantaran / pos juga disediakan...(harga tidak termasuk kos penghantaran / pengeposan)...tq

SILA KLIK DI SINI UNTUK MENCARI ITEM YANG MASIH AVAILABLE.....TQ

ABC Design (1) Aidil (4) Ammar (7) Available (11) Baby 1st (2) Baby Ace (1) Baby Carrier (18) baby chair (4) Baby Club (1) Baby Cot (194) Baby One (2) Baby Shield (6) Bassinet (2) Bebe Confort Loola (1) bonbebe (4) Boori Country (1) Britax (3) buaian (18) buggy (8) Capella (12) Car Seat (31) Cars (1) Casatto (1) chicco (2) CHILDCAR (1) Combi (7) cosatto (1) Cosco (2) Creative Baby (1) Eddie Bauer (1) fisher price (3) Freestar by bonbebe (3) Ganen (1) Gelite (1) Gelongsor (2) Geoby (1) Good Baby (1) Graco (1) Grow n Up (2) high chair (2) horse (1) Ibu (1) Ikea (6) Jalan (1) Katil Baby (194) Katil Dewasa (1) Katil Kanak-Kanak (3) Kayu Jati (1) kayu solid (2) kek (1) kerusi (4) kerusi malas (1) Kerusi Set (1) kesihatan (1) Kesihatan Ammar (1) Kraft (1) kuda (2) Latido (3) Lelong (6) Lerado (1) Little Bean (1) Little Tikes (7) Looney Tunes (1) Lucky Baby (9) Maclaren (1) mainan (2) Makanan (1) Mamalove (24) maxi cosi (7) Meja (5) Meja Kopi (1) Meja Makan (1) Meja Santai (1) Moksu (1) Mothercare (8) Mucci (1) peg perego (2) Peg Perego Pliko P3 (1) pengajaran (3) Pengalaman bersalin (2) Perasaan (1) Perkembangan Ammar (2) Playgym (1) Playpen (4) Playskool (7) PUKU (1) Puree (2) Quinny (1) Rocker (3) Rosewood (2) Safe N Sound (2) safety 1st (4) Safety Fits (2) Safety Gate (1) Scooter (1) sekolah (1) Silver Cross (2) Simple Dimple (1) Sofa Bed (1) Sold (344) step 2 (5) stroller (37) Sweet Cherry (2) Table Picnic (1) Taman Botani (1) The First Years (1) Toys (10) van (5) Walker (16) Zoo (1)

Usia anak-anak ku...

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, November 16, 2010

CuTi @ TiDaK....


Salam dan hai,

Tak lama lagi kite akan menyambut Hari Raya Aidiladha, bt pertama kalinye aku nak beraya kat Putrajaya nie..hehehehe..bole ke aida oii??? kalau nak ikutkan planning memang aku x amek cuti, memandangkan cuti aku pun dah x banyak kan..nak jimat2 cuti nie, kot2 la da ape2 nanti kan susah lak x da cuti...

Tapi.....pagi td pengasuh aidil ada tanye aku cuti bape hari, so aku ckp aku x da amek cuti pun, cuti raya haji tu je lah yg sehari...dr cara nye mcm dia nak cuti, tp aku x kisah la kalau dia nak cuti aku cr jalan lain la...jadi aku ckp ngan dia bg tau la kalau nak cuti sbb aku leh apply cuti atau antar aidil ke kampung....

Skg ni mak mertua aku ada kat Banting, so kalau pengasuh nak cuti, aku mintak tolg mak mertua bawak aidil balik kg je la....ujung minggu kang baru la amek...jd aku tgu pengasuh conformkan by ptg nie...

Tup tup...dalam tengahari td mak mertua aku dah gerak nak balik dr Banting, so aku pun sms la pengasuh....dan katanye dia x jadi cuti...husband dia kata kalu ada emergency baru cuti, sbb dia just nak g umah cousin dia je raya nie....aku pun serba salah jugak takut2 dia memg nak cuti ke...jd aku tanye la btul ke??dia kata btul kak, antar aidil mcm biasa jek...ok lah kalau mcm tue....dah sattle 1 masalh, so aku x payah la cuti....TAPIIII...aku takut jugak disaat-saat akhir husband ajak cuti,.....huhu..tapi rasanyer x la kot, sbb kat kuaters ada buat Qurban & kenduri sekali kat surau...




Aidil dgn aksi mengada-ngadanye...

Nasib baik pengasuh x cuti...kalau cuti terpaksa la ibu berjauhan dengan kamu yea sayang...skg semakin byk ckp nyer....Korang nak tau x,..semalam kan kat tv ada la iklan yg bebudak main bola sepak tue...comel je aku tgok...so aku ckp la kat dia "aidil nanti dah besar nak main bola x???comel je ibu tgok dia org pakai jersey tue" dia bole jawab comel eh??? hahahah...tergelak ibu n ayah dengar...sabo je la...

ok lah korang...kang ada masa aku update lagi...mcm dah merapu-rapu lak ptg2 nie...heheh..

No comments:

Post a Comment