PENGUMUMAN!!!

Assalamualaikum...

Untuk makluman semua, kami telah berpindah dari
Putrajaya ke Batu Pahat, Johor.

Perniagaan online kami masih beroperasi. Bagi pelanggan yang berada di luar kawasan Batu Pahat, Johor kami juga menyediakan perkhidmatan pos (Citylink) kepada tuan/puan.

Sekian, terima kasih.


Kami menjual barangan baby terpakai seperti baby carrier, car seat,stroller,buggy,baby cot, buaian, walker, playpen dan macam-macam lagi barangan keperluan baby berjenama..Selamat mencuci mata..terima kasih..

Boleh hubungi saya sekiranya berminat: 012-7432382 Aida...(whatsapp / telegram / sms / call)

COD Batu Pahat, Johor
Perkhidmatan penghantaran / pos juga disediakan...(harga tidak termasuk kos penghantaran / pengeposan)...tq

SILA KLIK DI SINI UNTUK MENCARI ITEM YANG MASIH AVAILABLE.....TQ

ABC Design (1) Aidil (4) Ammar (7) Available (11) Baby 1st (2) Baby Ace (1) Baby Carrier (18) baby chair (4) Baby Club (1) Baby Cot (194) Baby One (2) Baby Shield (6) Bassinet (2) Bebe Confort Loola (1) bonbebe (4) Boori Country (1) Britax (3) buaian (18) buggy (8) Capella (12) Car Seat (31) Cars (1) Casatto (1) chicco (2) CHILDCAR (1) Combi (7) cosatto (1) Cosco (2) Creative Baby (1) Eddie Bauer (1) fisher price (3) Freestar by bonbebe (3) Ganen (1) Gelite (1) Gelongsor (2) Geoby (1) Good Baby (1) Graco (1) Grow n Up (2) high chair (2) horse (1) Ibu (1) Ikea (6) Jalan (1) Katil Baby (194) Katil Dewasa (1) Katil Kanak-Kanak (3) Kayu Jati (1) kayu solid (2) kek (1) kerusi (4) kerusi malas (1) Kerusi Set (1) kesihatan (1) Kesihatan Ammar (1) Kraft (1) kuda (2) Latido (3) Lelong (6) Lerado (1) Little Bean (1) Little Tikes (7) Looney Tunes (1) Lucky Baby (9) Maclaren (1) mainan (2) Makanan (1) Mamalove (24) maxi cosi (7) Meja (5) Meja Kopi (1) Meja Makan (1) Meja Santai (1) Moksu (1) Mothercare (8) Mucci (1) peg perego (2) Peg Perego Pliko P3 (1) pengajaran (3) Pengalaman bersalin (2) Perasaan (1) Perkembangan Ammar (2) Playgym (1) Playpen (4) Playskool (7) PUKU (1) Puree (2) Quinny (1) Rocker (3) Rosewood (2) Safe N Sound (2) safety 1st (4) Safety Fits (2) Safety Gate (1) Scooter (1) sekolah (1) Silver Cross (2) Simple Dimple (1) Sofa Bed (1) Sold (344) step 2 (5) stroller (37) Sweet Cherry (2) Table Picnic (1) Taman Botani (1) The First Years (1) Toys (10) van (5) Walker (16) Zoo (1)

Usia anak-anak ku...

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, November 10, 2010

makan...makan...& tidur...tidur..


Salam & hai...

Semoga kalian sihat2 hendaknyer....lama aku bercuti kan....bile dah balik kg tue memg la malas nak balik sini balik...huhu...lagi2 aktiviti di kg memg sgt2 best....makan makan n makan......dan jugak tidurr tidurrr n tidurr sajer.....nak2 dgn waktu skg nie, yg hujan je tiap2 ptg....memg sesuai sgt la utk tidoq....yg bestnyer aku x payah nak tgu aidil tido, sbb ramai org leh layan dia...so aku n ayahnyer bole la tido sepuas-puasnya...buruk kan ibu n ayah nie...tido jek,...

Balik kg kali ni agak lama sikit la...jumaat sampai isnin...isnin tue aku MC, bertolak dr Putrajaya dalam pukul 6.00 ptg hari khamis n sampai BP pd pukul 9.00 mlm....trus pg makan, sbb kan lapo x makan lg...malam first ni aku makan PIZZA yg aku teringin tue...tp malang sekali sbb sup dia memg sgt2 x sedap ok...cair jek, gerammm aku...laki aku panggil la pelayan tue ckp ngan dia...so dia amek balik n ganti yg lain...pun lebih kurg je...cume elok sikit dr sebelum tue...x tau la ape pasal jd mcm tue.....tension2...

Hari Jumaat ptg tue kite org balik Muo plak.....sampai2 Muo terus g pasar malam Parit Amal...mcm2 makanan yg dibeli,.ayam percik, laksa, jagung n mcm2 la...pendek kata makan saje la...badan pun bagai dipam-pam..heheheh..malam tu plak kite org pekena 3 LAYER TEA...peh sedappp....hehehhe, mcm ni rupe air tue...korang penah minum x????




i like....sgt sedap....



aidil minum air suam sahaja.....baik utk kesihatan...

Hari seterusnya (Sabtu) kite org cadang nak balik BP dalam pukul 3 pm gtu la...tp dalam kul 2.00 pm tue dapat panggilan drpd Pak Long aku...dia bagi tau yg atok sedara aku meninggal dunia...(Al Fatihah utk arwah)....kite org pun bersiap2 n terus g umah dia...ingat kan dia meninggal kat umah sbb sebelum ni dia dah kuar hospital...rupe2 nyer dia meninggal di hospital...so jenazah x da la masa tue., aku n husband pun berkira2 sama ada nak balik atau pun nak tgu jenazah tibe...tp seeloknya tgu la sbb nak beri penghormatan terakhir utk arwah....so kami tgu la sampai pukul 5 lebih jenazah pun tibe,...

Aku pun ambil peluang utk melihat wajahnyer bt kali terakhir....bile dah dapat tgok je aku pun terus trun niat hati dah nak balik la....tp bile sampai bawah tue...dia org kata biar jenazah jalan dulu....jd tgu sekejap...lepas dah siap sembahyang sume jenazah pun di bawa n kami pun balik....

Lebih kurg dalam pukul 6.15 baru kami gerak balik ke BP...sampai BP singgah kat pasar malam PESTA plak...tgok mak mertua aku niaga...aku pun sempat beli nasi lemak..makan lagiii......huhu...malam aku x kuar..sbb laki aku ada meeting persatuan dia, aku malas nak ikut, tdo lg sedappp........kihkih

Hari ahad plak...pepagi aku dah kejut laki aku sebab aku nak makan roti sadin telor....x sah kalau balik kg x g makan kat cni...roti canai dia memg sedap..tp org punye la ramai...kami pegi ber2 sahaja...mcm biasa la kalau balik kg aidil jarang ikut aku...dia dah kuar ngan mak mertua ku...so berdating la kami....gambar sume x sempat nak snap...tgahari plak mak mertua aku masak mee bandung...n malam plak aku nak makan bubur ayam yg sedap tue...n nak beli sate....pegi punye pegi kedai tu ramai sgt, n seat pun x da...so x jadi la makan...bawak balik sate jek...malam kul 12.00 am kuar lg g makan maggi goreng lak....memg gile makan jek....ko x ingat2 aida yg ko 2 dah gemuksssss.........

Hari isnin aku pegi klinik utk amek MC...n cek ape2 yg patut...n belum berhasil lagi...caiyok aida...dapat la MC sehari...balik umah makan2 n tido lagiii....ptg g jalan2 paso lagi, malam plak baru dapat makan bubur ayam tue....tp skg rasa macm dah kurang sikit la, maybe bt dah terlampau banyak kot...balik singgah jap umah member sampai kul 12.00 am lepak umah dia....and dalam kul 1.30 am kami pun gerak balik Putrajaya n sampai sini dalam pukul 4.00 am....tp i still bole bertahan lagi k, tp balik nie conform lepak....huhu...begitu la kisah balik kg kali nie....

opsss....balik Putrajaya kereta dipenuhi dengan kerepek2 yg aku bawak utk dijual dgn budak2 opisss.....huhu...aidil tido dgn kerepek....

ok lah setakat nie je lah celoteh aku kali nie..panjang bebeno..bosan lak korang nak baca kan....



No comments:

Post a Comment