PENGUMUMAN!!!

Assalamualaikum...

Untuk makluman semua, kami telah berpindah dari
Putrajaya ke Batu Pahat, Johor.

Perniagaan online kami masih beroperasi. Bagi pelanggan yang berada di luar kawasan Batu Pahat, Johor kami juga menyediakan perkhidmatan pos (Citylink) kepada tuan/puan.

Sekian, terima kasih.


Kami menjual barangan baby terpakai seperti baby carrier, car seat,stroller,buggy,baby cot, buaian, walker, playpen dan macam-macam lagi barangan keperluan baby berjenama..Selamat mencuci mata..terima kasih..

Boleh hubungi saya sekiranya berminat: 012-7432382 Aida...(whatsapp / telegram / sms / call)

COD Batu Pahat, Johor
Perkhidmatan penghantaran / pos juga disediakan...(harga tidak termasuk kos penghantaran / pengeposan)...tq

SILA KLIK DI SINI UNTUK MENCARI ITEM YANG MASIH AVAILABLE.....TQ

ABC Design (1) Aidil (4) Ammar (7) Available (11) Baby 1st (2) Baby Ace (1) Baby Carrier (18) baby chair (4) Baby Club (1) Baby Cot (194) Baby One (2) Baby Shield (6) Bassinet (2) Bebe Confort Loola (1) bonbebe (4) Boori Country (1) Britax (3) buaian (18) buggy (8) Capella (12) Car Seat (31) Cars (1) Casatto (1) chicco (2) CHILDCAR (1) Combi (7) cosatto (1) Cosco (2) Creative Baby (1) Eddie Bauer (1) fisher price (3) Freestar by bonbebe (3) Ganen (1) Gelite (1) Gelongsor (2) Geoby (1) Good Baby (1) Graco (1) Grow n Up (2) high chair (2) horse (1) Ibu (1) Ikea (6) Jalan (1) Katil Baby (194) Katil Dewasa (1) Katil Kanak-Kanak (3) Kayu Jati (1) kayu solid (2) kek (1) kerusi (4) kerusi malas (1) Kerusi Set (1) kesihatan (1) Kesihatan Ammar (1) Kraft (1) kuda (2) Latido (3) Lelong (6) Lerado (1) Little Bean (1) Little Tikes (7) Looney Tunes (1) Lucky Baby (9) Maclaren (1) mainan (2) Makanan (1) Mamalove (24) maxi cosi (7) Meja (5) Meja Kopi (1) Meja Makan (1) Meja Santai (1) Moksu (1) Mothercare (8) Mucci (1) peg perego (2) Peg Perego Pliko P3 (1) pengajaran (3) Pengalaman bersalin (2) Perasaan (1) Perkembangan Ammar (2) Playgym (1) Playpen (4) Playskool (7) PUKU (1) Puree (2) Quinny (1) Rocker (3) Rosewood (2) Safe N Sound (2) safety 1st (4) Safety Fits (2) Safety Gate (1) Scooter (1) sekolah (1) Silver Cross (2) Simple Dimple (1) Sofa Bed (1) Sold (344) step 2 (5) stroller (37) Sweet Cherry (2) Table Picnic (1) Taman Botani (1) The First Years (1) Toys (10) van (5) Walker (16) Zoo (1)

Usia anak-anak ku...

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, November 13, 2010

DaH NaK UJuNG MinGGu LaGi....


Salam dan hai,

Hai korang sume, jap je aku rasa dah nak ujung minggu balik,...huhu..suke aku sbb bole dok rehat2 kat umah kan..ape lagi kalau dah cuti mesti kejenye makan n tido...utk ujung minggu ni x plan lg nak masak ape..jemu plak rasa asik makan nasi je,..

Terasa mcm nak cite pasal masak2 plak skg nie,..semalam laki aku main badminton, so aku je la yg masak...biasa dia tolg masak n aku kemas2 ape yg patut kat dapo tue....jd tukang basuh pinggan la biasanyer,...tp semalam sume aku bt..tp bukan masak ape pun...hanya masak telo dadar n asam pedas ayam sahaja ok....biasa la kalau tinggal aku dgn aidil je memg payah sikit la...kalau ayah dia ada dia x la kacau aku, tp ayah dia x da dia sibuk la dok dapo nak itu ini....geram pun ada kekadang, pas satu, satu dia mintak...

Semalam dia dok asik bukak peti je...last2 aku marah la..ape lg nanggis la, pastu trus g depan minum susu sambil tgok tv...alih2 senyap je..rupenyer dah tertido...huhu (masak malam kang berjaga)...memg btul kul 9 dia bgn balik...nasib dia tido balik x lambat sgtt....


Nie la telo dadar n asam pedas yg aku masak tue...simple ajo...cukup la 3 beranak makan kan....

Hari nie x tau nak masak ape plak....hubby aku kata nak masak mee sup.....huhu, mesti aidil suke sbb mee kan, segala mcm mee sume dia suke...Ok lah jam pun dah kul 4.30 aku nak bt ape yg patut n jap lagi nak cau dah....selamat bercuti yea kawan2...next week jumpa lagi...babay....


No comments:

Post a Comment