PENGUMUMAN!!!

Assalamualaikum...

Untuk makluman semua, kami telah berpindah dari
Putrajaya ke Batu Pahat, Johor.

Perniagaan online kami masih beroperasi. Bagi pelanggan yang berada di luar kawasan Batu Pahat, Johor kami juga menyediakan perkhidmatan pos (Citylink) kepada tuan/puan.

Sekian, terima kasih.


Kami menjual barangan baby terpakai seperti baby carrier, car seat,stroller,buggy,baby cot, buaian, walker, playpen dan macam-macam lagi barangan keperluan baby berjenama..Selamat mencuci mata..terima kasih..

Boleh hubungi saya sekiranya berminat: 012-7432382 Aida...(whatsapp / telegram / sms / call)

COD Batu Pahat, Johor
Perkhidmatan penghantaran / pos juga disediakan...(harga tidak termasuk kos penghantaran / pengeposan)...tq

SILA KLIK DI SINI UNTUK MENCARI ITEM YANG MASIH AVAILABLE.....TQ

ABC Design (1) Aidil (4) Ammar (7) Available (11) Baby 1st (2) Baby Ace (1) Baby Carrier (18) baby chair (4) Baby Club (1) Baby Cot (194) Baby One (2) Baby Shield (6) Bassinet (2) Bebe Confort Loola (1) bonbebe (4) Boori Country (1) Britax (3) buaian (18) buggy (8) Capella (12) Car Seat (31) Cars (1) Casatto (1) chicco (2) CHILDCAR (1) Combi (7) cosatto (1) Cosco (2) Creative Baby (1) Eddie Bauer (1) fisher price (3) Freestar by bonbebe (3) Ganen (1) Gelite (1) Gelongsor (2) Geoby (1) Good Baby (1) Graco (1) Grow n Up (2) high chair (2) horse (1) Ibu (1) Ikea (6) Jalan (1) Katil Baby (194) Katil Dewasa (1) Katil Kanak-Kanak (3) Kayu Jati (1) kayu solid (2) kek (1) kerusi (4) kerusi malas (1) Kerusi Set (1) kesihatan (1) Kesihatan Ammar (1) Kraft (1) kuda (2) Latido (3) Lelong (6) Lerado (1) Little Bean (1) Little Tikes (7) Looney Tunes (1) Lucky Baby (9) Maclaren (1) mainan (2) Makanan (1) Mamalove (24) maxi cosi (7) Meja (5) Meja Kopi (1) Meja Makan (1) Meja Santai (1) Moksu (1) Mothercare (8) Mucci (1) peg perego (2) Peg Perego Pliko P3 (1) pengajaran (3) Pengalaman bersalin (2) Perasaan (1) Perkembangan Ammar (2) Playgym (1) Playpen (4) Playskool (7) PUKU (1) Puree (2) Quinny (1) Rocker (3) Rosewood (2) Safe N Sound (2) safety 1st (4) Safety Fits (2) Safety Gate (1) Scooter (1) sekolah (1) Silver Cross (2) Simple Dimple (1) Sofa Bed (1) Sold (344) step 2 (5) stroller (37) Sweet Cherry (2) Table Picnic (1) Taman Botani (1) The First Years (1) Toys (10) van (5) Walker (16) Zoo (1)

Usia anak-anak ku...

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, November 30, 2010

YanG Di TunGGu TunGGu,,...

Salam dan hai,

Perassaan aku sgt2 gembira skg nie...walaupun ngantuk yg teramat sgt...
gembira sbb anak kesayangan aku tue dah balik ke Putrajaya semula.....balik kang leh dok melayan dia...kalau dia x da naik gile aku dibuatnyer...

Hari nie aku pegi keje dengan ngantuk2 sekali...pagi td kul 3 pagi baru sampai Putrajaya...kepala pun sakit dah nie..x cukup tdo..huhu

Balik kg kali nie...x da byk keluar pun...byk menghabiskan masa di rumah sahaja...semalam g cari ikan segar...huhu...seronok dapat ikan baru naik...biasa kat sini nie ikan dah lama-lama kan...semalam jugak terus siang ikan tue...senang kan terus masuk peti jek sampai Putrajaya...Antara ikan yg dibeli ikan pari tuke, kerisi, cencaru, timah, selar, kembong n ikan duri....

ikan duri tu mak mertua aku masak asam pedas..yg lain sume aku bawak balik Putrajaya,...aku rasa sampai aku nak balik kg semula pun ikan2 tue mesti ada lagi....tamak btul la ko nie aida....bukan aku yg tamak..tp aku tgok laki aku yg dok sakan memilih2 ikan...aku x pun,...

Ada sesapa tau x kat Putrajaya nie kat mane ada jual cekur????

k lah aku pun malas dah nak cite panjang2...dah la keluar tajuk nie...huhu...nampaknyer tahap kemalasan aku nak mengupdate hari ni mengatasi segala-galanyer...huhu

No comments:

Post a Comment